ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش طول تحصیل دانشجویان پزشکی سال 3 تا 5 به دلیل ادامه دار شدن شیوع کرونا ویروس و تاثیرگذاری این ویروس بر فعالیت عملی دانشجویان در بخش های بیمارستانی خبر داد.
دکتر علی اکبر حقدوست در خصوص امکان افزایش طول تحصیل دانشجویان علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به اینکه بخشی از آموزش های رشته های علوم پزشکی کاروزی است و دانشجویان ما باید در بخش های مختلف اعم از گوش، حلق و بینی، چشم، عفونی و غیرعفونی کار کنند. در حال حاضر از یک طرف دانشجویان به دلیل نگرانی و اضطرابی که به دلیل شیوع کرونا وجود دارد، در این بخش ها حاضر نمی شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: از طرف دیگر در شرایط فعلی بخش های غیرکرونایی بیمارستان ها خلوت است و بیمار به اندازه کافی وجود ندارد در نتیجه شرایط برای آموزش دانشجویان علوم پزشکی مهیا نیست.
معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطر نشان کرد: اگر وضعیت فعلی که بر اثر شیوع کرونا ویروس طولانی شود در نتیجه بر کیفیت آموزش دانشجویان تاثیر خواهد گذاشت در نتیجه مجبور هستیم طول دوره تحصیل این دانشجویان افزایش خواهد یافت.
دکتر حق دوست گفت: افزایش طول تحصیل دانشجویان علوم پزشکی شامل دانشجویان سال سوم تا آخر سال پنجم پزشکی خواهد شد. البته این تصمیم فعلا قطعی نشده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید