ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: سه طرح اساسی برای دانشجویان این دانشگاه از جمله راه‌اندازی مرکز نوآوری و ارتقای مهارت‌های دانشجویی در دست اجرا است.
محمدعلی امام هادی اظهار داشت: این مرکز در عمل مکان نیمه خصوصی و نیمه دولتی است که تعدادی سرمایه گذار، استارتاپ های دانشجویی را حمایت و مدیریت می کنند.
وی از مذاکره با مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و افزود: مرکز نوآوری و ارتقای مهارت های دانشجویی نیازمند فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع است که در حال حاضر مکانی به مساحت بیش از ۱۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده و در حال بازسازی است.
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد که ایده های قابل ارایه از سوی دانشجویان در این مرکز هیچ محدودیتی ندارد.
امام هادی، یکی دیگر از طرح های در دست اجرا را " کلاس الفبای علوم انسانی" اعلام کرد و افزود: در این زمینه با دانشگاه علامه طباطبایی وارد مذاکره شدیم.
وی ادامه داد: این طرح برای آشتی دانشجیویان رشته های علوم پزشکی با مباحث علوم انسانی مانند مدیریت، حقوق، فقه، روان شناسی است که به صورت دوره ۶ ماهه برگزار می شود. دانشجویان پس از گذراندن این دوره، گواهینامه دریافت کند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین گفت: براساس این طرح پرستاران فارغ التحصیل با گذراندن دوره ورزشی و با اخذ گواهینامه معتبر، می توانند به عنوان پرستار ورزشی در هر تیم به عنوان کادر پزشکی، مشغول بکار شوند.
امام هادی تاکید کرد: برای اجرای دقیق این موضوع در حال انعقاد تفاهم نامه ای با فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم.
وی با یادآوری این که اندیشکده شایستگی پروری دانشجویی شهید بهشتی راه اندازی شده است، افزود: ایجاد تفکر خلاق و در نهایت به ظهور رساندن ایده ها از مهمترین هدف این مجموعه است.
معاون فرهنگی، دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ادامه داد: دانشجویان پس از گذراندن آموزش های لازم، ایده ای را ارایه و روی آن کار علمی می کند تا این ایده و فکر قابلیت تولید را پیدا کند.
امام هادی ادامه داد: تست های استعدادیابی از ورودی های جدید در دانشکده دندانپزشکی در مهر سال گذسته انجام شده اما به دلیل وضعیت کرونا، ‌نتوانستیم آن را ادامه بدهیم.
وی از اهداف این طرح را شناسایی علاقمندی دانشجویان و ارتقای توانایی آنان عنوان کرد و یادآور شد: این اقدام امسال باردیگر برای ورودی های جدید به صورت مجازی در حال اجرا است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید