ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سخنگو و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در خصوص افزایش دفعات پرداخت وام ضروری در طول مدت تحصیل، گفت: در لایحه جدید بودجه ردیفی در این خصوص درخواست داده‌ایم که امیدواریم نگرانی دانشجویان را از میان ببرد.
دکتر سیما سادات لاری در نشست نیم‌روزه اعضای شورای مرکزی شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در سخنانی با بیان این‌که امسال به همت همه دوستان، خصوصا سازمان برنامه و بودجه، ۱۲ طرح خوابگاهی به عنوان طرح ملی معرفی شدند، بیان داشت: یک مورد از این طرح‌ها ساخت خوابگاه در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.
وی در خصوص وضعیت خوابگاه‌های خودگردان که مورد سؤال یکی از اعضای شورای صنفی شورای بود، گفت: ما در حقیقت مسؤول خوابگاه‌های دولتی هستیم و قول آن‌چه را که نتوانیم انجام دهیم نخواهیم داد، اولویت ما در این میان مسائلی مانند "بیمه سلامت"، "بیمه تامین اجتماعی"، "بیمه تکمیلی" و "وام دستیاری" است.
معاون وزیر بهداشت در پاسخ به نکته‌ای که عمار حسین زهی دبیر کارگروه توسعه شورای مرکزی شورای صنفی دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص افزایش دفعات پرداخت "وام ضروری" در طول مدت تحصیل مطرح کرد، گفت: در لایحه جدید بودجه ردیفی در این خصوص درخواست داده‌ایم که امیدواریم نگرانی دانشجویان را از میان ببرد.
لاری به تلاش معاونت فرهنگی و دانشجویی برای تامین اعتبار ۱۷۷ میلیارد تومانی جهت "ارایه وام به تمامی دانشجویان دستیاری"، "بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری" و "بیمه تامین اجتماعی دانشجویان" اشاره کرد و گفت: برای ارایه پوشش بیمه تکمیلی دانشجویان دستیاری و خانواده این عزیزان، جهت دریافت حمایت‌های درمانی حدود ۱۶ تا ۲۱ میلیارد تومان بودجه نیاز است؛ جهت ارایه "وام دستیاری" به همه دانشجویان دستیاری که مورد تاکید فراوان وزیر بهداشت قرار دارد نیز حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه نیاز داریم و برای ارایه "پوشش بیمه تامین اجتماعی" دانشجویان نیز حدود ۹۶ میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که مجموعا حدود مبلغ ۱۷۷ میلیارد تومان هزینه در این خصوص نیاز است. امید داریم تامین بودجه این سه موضوع مهم را به مجلس برده تا در بودجه بنشیند و برای سالیان دراز در این مسیر ریل گذاری لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید