ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به مطالبات صنفی و رفاهی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی پزشکی گفت: موضوع بیمه تکمیلی این گروه از دانشجویان به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.
رحمان خدابنده‌لو در نشست مجمع دبیران شوراهای صنفی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار کرد: اقدامات خوبی که در راستای مطالبات صنفی و رفاهی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی طی دو سال گذشته انجام شده است. موضوعات تعهدنامه‌ها، کشیک‌های دستیاران و رزیدنت‌ها و تعیین سقف ساعات کاری این افراد، بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی و افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه دستیاران ازجمله این اقدامات است.
وی افزود: مذاکراتی با بیمه تأمین اجتماعی طی دو سال گذشته انجام دادیم و همچنین طی تفاهم‌نامه‌ای که با بیمه سلامت اواخر سال ۹۸، به وقوع پیوست، تلاش کردیم جامعه هدف خود را تحت پوشش درمانی قرار دهیم و خوشبختانه این تفاهم‌نامه به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ شد تا همه دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی از این بیمه برخوردار شوند.
مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت یادآور شد: در موضوع تأمین اجتماعی، جلسات متعددی با معاونت حقوقی و کمیسیون‌های مختلف مجلس تشکیل شد مبنی بر اینکه، دستیاری را از لحاظ حقوقی و قانونی، به‌عنوان شغل در نظر بگیریم که متأسفانه هنوز این امر محقق نشده اما امیدوارم با پیگیری‌های انجام شده، بتوانیم دست‌اندرکاران امر را مجاب کنیم که دستیاری به‌عنوان شغل، قلمداد و دستیاران از تسهیلات برخوردار شوند.
این مقام مسئول ادامه داد: در خصوص بیمه تکمیلی هم، اقدامات خوبی طی یک سال گذشته انجام داده‌ایم و با رایزنی‌هایی که شده، امیدوارم بتوانیم به‌زودی دستیاران و دانشجویان دکتری تخصصی را تحت پوشش این بیمه قرار دهیم که البته طی دو ماه آینده، این موضوع به دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید