ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم مبالغ وام‌های تحصیلی، شهریه، مسکن، ضروری دانشجویان و وام ویژه دکتری در سال تحصیلی 1400-1401 را اعلام کرد.
صمد حاج جباری گفت: در حال حاضر پنج نوع وام شامل وام شهریه، ودیعه مسکن، ضروری، تحصیلی و وام ویژه دکتری به دانشجویان ارائه می‌شود که با مصوبه هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان برای سال تحصیلی جدید (۱۴۰۰-۱۴۰۱) مبالغ تمام این وام‌ها به جز وام ویژه دکتری تا سقف ۳۰ درصد افزایش یافت.
وی با اشاره به مبالغ وام‌هایی که برای سال تحصیلی جدید افزایش یافته‌اند، ادامه داد: مبلغ «وام تحصیلی» برای دانشجویان مجرد در همه مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هر نیمسال بود که با مصوبه جدید به ۱ملیون و ۹۵۰ هزار تومان و برای دانشجویان متأهل (دو برابر دانشجویان مجرد) به ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
وی افزود: همچنین «وام ودیعه مسکن متاهلی» که برای همه مقاطع تحصیلی یک بار در طول هر مقطع تحصیلی پرداخت می‌شود، در شهر تهران ۲۵ میلیون تومان، در کلان شهرها ۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود که این مبالغ نیز با ۳۰ درصد افزایش به ترتیب در تهران به ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در کلان شهرها به ۲۶ میلیون تومان و در سایر شهرها به ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافت.
حاج جباری ادامه داد: در سال تحصیلی جدید «وام شهریه» برای دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه‌های مختلف دولتی، پیام نور، آزاد اسلامی، غیرانتفاعی، و جامع علمی کاربردی در مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کارشناسی ارشد پیوسته و ناپیوسته ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و دکتری ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.
وی افزود: همچنین وام ویژه دکتری ماهانه یک میلیون تومان در نظر گرفته شده که هر شش ماه یک‌بار پرداخت می‌شود.
حاج جباری افزود: ثبت نام وام‌های دانشجویی از چهارم آبان ماه آغاز شده و تا یکم دی ماه سال جاری فرآیند ثبت نام ادامه خواهد یافت. دانشجویان دوماه برای ثبت نام وام‌های دانشجویی فرصت دارند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید