ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس سازمان امور دانشجویان، افزایش خوابگاه متاهلی را سیاست وزارت علوم در دولت جدید دانست و گفت: در بودجه ۱۴۰۰ دانشگاه‌ها ملزم به ایجاد خوابگاه متاهلی هستند.
هاشم داداش پور با اشاره به خوابگاه‌های متاهلی افزود: بودجه سال ۱۴۰۰ در راستای افزایش تاهل دانشجویی، دانشگاه‌ها را به ایجاد خوابگاه‌های متاهلی ملزم کرده است.
وی ادامه داد: متاسفانه این اتفاق تاکنون نیفتاده است، بنابراین ما سعی می‌کنیم از این فرصت استفاده کنیم و تعداد زیادی از خوابگاه‌های متاهلی را به اندازه نیاز، منابع مالی و ظرفیتی که در دانشگاه‌ها داریم، تامین کنیم.
رئیس سازمان امور دانشجویان درباره تعداد خوابگاه‌های متاهلی گفت: تعداد خوابگاه‌های متاهلی حدود هزار و ۱۰۰ واحد خوابگاهی است که عدد بالایی نیست.
وی تاکید کرد: با توجه به سیاست وزارت علوم مبنی بر افزایش تحصیلات تکمیلی هم اکنون تعداد خوابگاه‌های متاهلی در کشور محدود است بنابراین متناسب با این سیاست‌ها نتوانستیم افزایش خوابگاه‌های متاهلی را داشته باشیم.
داداش پور افزایش میانگین سنی دانشجویان تحصیلات تکمیلی را واقعیت توصیف کرد و اظهار داشت: متاسفانه دانشگاه‌ها خودشان را با این شرایط تطبیق نداده اند و اکنون در تلاشیم تا این محدودیت‌ها را جبران کنیم.
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: از خیران و مجموعه‌های علاقه‌مند دعوت می‌شود تا در نهضت خوابگاه متاهلی که آغاز شده است و تا چهار سال آینده ادامه خواهد یافت کمک کنند.
داداش‌پور با بیان اینکه افزایش و ارتقای خوابگاه‌های دانشجویی مورد توجه و از برنامه هاست، گفت: با توجه به درجه بندی خوابگاه‌ها در تلاش هستیم تا خوابگاه‌ها را به سمت کیفیت بهتر پیش ببریم و ایمنی آن‌ها را به حد مطلوب برسانیم.
اخیرا نیز در راستای ساماندهی خوابگاه‌های دانشجویی جلسه‌ای با حضور وزرای علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی و محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید