ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

وزیر بهداشت با بیان اینکه زمینه پذیرش دانشجوی خارجی در اکثر رشته های علوم پزشکی را در کشور داریم، گفت: ورود دانشجوی خارجی به کشور سبب ارزآوری شده و علاوه بر آن، آنها مبلغ ما هم می شوند که این موضوع بسیار با اهمیت است.
دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گردهمایی روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، ضمن تشکر از سفرای جمهوری اسلامی ایران که در جلسه حضور داشتند با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت علوم پزشکی در ایران بسیار ممتاز است، گفت: وضعیت پزشکی از دستاوردهای انقلاب است، در گذشته علی رغم اینکه وابستگی های زیادی به غرب داشتیم آنها نتوانسته بودند در این حوزه وضعیت مطلوبی ایجاد کنند و بسیاری از جراحی های ما توسط پزشکان پاکستانی، هندی و بنگلادشی انجام می‌شد؛ همچنین تنوع رشته های ما بسیار کم بود. این درحالی است که امروز تقریبا هیچ رشته ای در دنیا نیست که ما در کشور نداشته باشیم.
وی ادامه داد: حدود ۲۰ هزار عضو هیات علمی در کشور داریم و نزدیک به ۲۳۰ هزار دانشجو در رشته های مختلف درحال تحصیل هستند. در شرایط کنونی که تحریم هستیم به لطف خدا علاوه بر آنکه نیاز کشور خود را تامین می کنیم از کشورهای مجاور هم برای درمان به جمهوری اسلامی ایران مراجعه می کنند که این یک موفقیت بسیار بزرگ است. ما جزو کشورهای پیشتازی هستیم که خود هم تولید کرده و هم مصرف می کنیم و درنتیجه می توانیم نیازها و مشکلات را بسنجیم.
وی همچنین با بیان اینکه زمینه پذیرش دانشجوی خارجی در اکثر رشته های علوم پزشکی را در کشور داریم، بیان کرد: ورود دانشجوی خارجی به کشور سبب ارزآوری شده و علاوه بر آن، آنها مبلغ ما می شوند که این موضوع بسیار با اهمیت است.
دکتر عین اللهی با اشاره به اینکه کنفرانس های منطقه ای برای ما مهم است و به دنبال آن هستیم، بیان کرد: اکنون کشورهای پیشرفته به صورت مداوم با یکدیگر کنفرانس منطقه ای دارند و ما هم باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم و درباره موضوعات مختلفی که وجود دارد کنفرانس منطقه ای برگزار کرده و دانش خود را تبادل کنیم. تبادل استاد و بورس هم موضوع مهمی است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید