ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، مصادف با میلاد پرشکوه مولای متقیان حضرت علی (ع) با حضور مسئولان عالی رتبه کشور برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی با شعار «انا مدینه العلم و علی بابها» دوشنبه ۲۵ بهمن مصادف با میلاد پرشکوه مولای متقیان حضرت علی (ع) در محل سالن همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور مسئولان عالی رتبه کشور برگزار خواهد شد.
دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در خصوص روند برگزاری جشنواره رازی گفت: در جشنواره امسال از ۲۱ نفر از افراد حقیقی که شامل محققان جوان و کسانی که در فناوری و تولید دانش فعالیت داشتند، تقدیر خواهد شد.
وی افزود: در جشنواره امسال، موضوع کرونا، استفاده از هوش مصنوعی در کرونا و شاخص‌های پاسخ به درمان نیز ارزیابی شد. تلاش داریم امسال محققان و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی فقط از روی عدالت و انصاف محققان را انتخاب کنند.
دکتر پناهی ادامه داد: این جشنواره که هر سال به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار می‌شود، برگزیدگان خود را در دو بخش شرکت کنندگان حقیقی شامل صاحبان اختراعات و فناوری، صاحبان پژوهش‌های کاربردی برتر، محقق ایرانی و محققان جوان و دانشجو و همینطور شرکت کنندگان حقوقی شامل شرکت‌های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، مجلات علمی، پژوهشی مصوب علوم پزشکی، کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، مراکز رشد فناوری، سازمان‌های غیردولتی حامی تحقیقات و فناوری علوم پزشکی معرفی خواهد کرد.
جشنواره رازی به صورت مجازی نیز در دسترس بازدید کنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید