ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با اشاره به اینکه توسعه همکاری‌های بین‌المللی در دستورکار معاونت بین‌الملل دانشگاه است، گفت: انجام واکسیناسیون عمومی و مهار ویروس کرونا، تغییراتی در روند فعالیت‌های بین‌المللی ایجاد می‌کند.
بابک شریف‌کاشانی با اشاره به تغییراتی که با چرخش ویروس کرونا در حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ایجاد شده است، برنامه‌های سال ۱۴۰۱ این معاونت را تشریح کرد.
وی با بیان این‌که دروازه‌های کشورها پس از گذر از یک پاندمی بزرگ برای تعاملات بین‌المللی گشوده خواهد شد، تاکید کرد: افزایش تعداد و کیفیت تعاملات با کشورهای پیشرفته با هدف بالابردن سطح علمی دانشگاه در دستور کار است. پذیرش دانشجویان بین‌الملل خارجی نیز در سال ۱۴۰۱ روند روبه رشدی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خواهد داشت.
این مقام مسئول گسترش ارتباطات بین‌المللی را از دیگر برنامه‌های معاونت بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، روابط بین‌المللی ما با کشورهایی نظیر فرانسه کاهش پیدا کرده بود که دوباره از سر گرفته خواهد شد. همچنین برقراری ارتباطات علمی بین‌المللی با کشورهایی نظیر مجارستان و تاجیکستان نیز از برنامه‌های سال ۱۴۰۱ دانشگاه است.
شریف‌کاشانی بیان کرد: گسترش تعاملات دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با سازمان بهداشت جهانی و یونیسف نیز از دیگر اقدامات معاونت بین‌الملل دانشگاه در سال جاری خواهد بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید