ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام و تصحیح اطلاعات متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1401 اطلاعیه ای منتشر کرد.
بر این اساس بنا به درخواست داوطلبان فرصت مجددی برای متقاضیان استفاده از سهمیه استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است. لذا سامانه از ساعت 9 صبح روز دوشنبه تاریخ 1401/04/13 لغایت ساعت 13 روز سه شنبه تاریخ 1401/04/14 فعال خواهد شد.
داوطلبان پیش از ثبت نام می بایست به دقت مفاد آیین نامه تسهیل تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب 97/10/30 شورای هدایت استعداد درخشان وزارت بهداشت، دفترچه راهنمای ثبت نام بند-13-ب- ضوابط مربوط به داوطلبان متقاضی سهمیه استعدادهای درخشان (صفحات 21 الی 24) و اطلاعیه های بعدی و همچنین اطلاعیه 10 را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، اقدام به ثبت نام این مرحله نمایند.
بسیار مهم: ثبت نام آزمون برای این افراد (گزینه ب) فقط یک بار انجام پذیر بوده و فایل قابل ویرایش نمی باشد. لذا دقت لازم در ورود اطلاعات به خصوص دانشگاه محل تحصیل و رشته به عمل آید. ولی مرحله ثبت نام استعداد درخشان (گزینه الف) تا پایان ثبت نام مرحله استعداد درخشان، قابل ویرایش می باشد.
انتخاب رشته همزمان با سایر داوطلبین عادی فقط توسط خود داوطلب در تاریخ اعلام شده در سامانه مرکز سنجش، می باشد.
بسیار مهم: داوطلبان سهمیه استعداد درخشان با آزمون فقط یک فرم انتخاب رشته محل همانند دوطلبان عادی تکمیل خواهند نمود.
داوطلبان سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون دارای 2 فرم مجزا برای انتخاب رشته محل می باشند. این افراد بایستی با توجه به شرایط ثبت نامی و تقاضای خود، فرم صحیح را تکمیل کنند.
متاسفانه دوره گذشته تعدادی از متقاضیان واجد شرایط استفاده از سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون، فرم مخصوص انتخاب رشته محل استعداد درخشان بدون آزمون را تکمیل ننموده و این فرصت را از دست دادند.
تغییر سهمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی، امکان پذیر نمی باشد.
لازم به ذکر است زمان بندی اعلام شده بر اساس شرایط کنونی می باشد. لذا در صورت هر گونه تغییر در هر یک از مراحل، مراتب از طریق سامانه سنجش پزشکی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید