ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: دانشجویان می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی‌ماه برای ثبت‌نام وام تحصیلی، تا ۱۵ دی ماه برای وام‌های ضروری و ودیعه مسکن و تا ۵ اسفندماه برای ثبت‌نام وام‌های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام کنند.
دکتر علی‌اکبر محمدی با بیان اینکه تنها رسالت صندوق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که در زیرساخت‌های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.
دکتر محمدی گفت: شیوه‌نامه اعطای وام‌های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می‌توانند طبق دستورالعمل اجرایی جهت ثبت‌نام اقدام کنند و از فواید این وام‌ها بهره‌مند شوند.
رییس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت‌نام دانشجویان برای وام‌های ابلاغ شده، اظهار کرد: دانشجویان می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی ماه برای ثبت‌نام وام تحصیلی، تا ۱۵ دی ماه برای وام‌های ضروری و ودیعه مسکن و تا ۵ اسفندماه برای ثبت‌نام وام‌های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید