ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمایشگاه پیش بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت هفته پژوهش‌وفناوری از بخش‌های جدید آزمایشگاهی خود رونمایی کرد و خدمات آن با تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی به محققان ارائه می‌شود.
به مناسبت هفته پژوهش‌وفناوری از تاریخ ۱۹ تا ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۱ با شعار "هر روز یک خدمت"، از بخش‌های جدید این آزمایشگاه شامل "آزمایشگاه بافت شناسی"، "آزمایشگاه مولکولی"، "آزمایشگاه کشت سلول" و "بخش سرور محاسباتی" رونمایی شد.
این بخش‌ها فعالیت خود را با اجرای طرح تخفیف ویژه ۱۰۰ درصدی برای ثبت ۳ پروژه اول آغاز کرده‌اند، همچنین در راستای بهره برداری هرچه بهتر، محققان می‌توانند در آزمایشگاه تصویربرداری Micro-CT NDT از تخفیف ۵۰ درصدی تا سقف ۱۰ ساعت استفاده کنند.
آزمایشگاه پیش‌بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات پیشرفته تصویربرداری در طول فعالیت ۶ ساله خود، در بخش‌های مختلف تصویربرداری خدمت‌رسانی به محققان و پژوهشگران پیشرو در حوزه پیش بالینی با رویکرد تصویربرداری را در اولویت کاری خود قرار داده است.
با توجه به گستردگی تحقیقات در حوزه مطالعات پیش بالینی نیاز به آزمایشگاه‌های جانبی است که تحقیقات در حوزه in vivo به صورت کامل انجام شود. در همین راستا آزمایشگاه پیش بالینی نسبت به راه اندازی چنین آزمایشگاه‌هایی که اهمیت آن استفاده از مواد رادیواکتیو در کنار آزمایشگاه‌های تصویربرداری است، اقدام کرده است.
همچنین برای تسریع در پردازش تصویر و انجام محاسبات کمی مربوط به پروژه‌ها بخش سرور محاسباتی راه اندازی شده که امکان استفاده و دسترسی به محققان سراسر کشور را نیز فراهم کرده است.
آزمایشگاه تصویربرداری Micro-CT NDT که با دستگاه تصویربرداری میکرو سی‌تی صنعتی دارای رزولوشن‌های بالاتر در حد ۲ میکرومتر برای نمونه‌های صنعتی و نمونه‌هایی که نیاز به رزولوشن بالاتر دارند، تصویربرداری می‌کند، نیز بخش مهم دیگری است که در آزمایشگاه پیش بالینی راه اندازی شده است.
محققان، دانشجویان و پژوهشگران با ثبت پروژه زودهنگام در بازه زمانی ۱۹ آذر تا ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱ می‌توانند از تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی در آزمایشگاه پیش بالینی بهره‌مند شوند.
به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، شرایط ویژه استفاده از تخفیف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی به این شرح است:
تخفیف به ۳ پروژه اول ثبت شده تعلق خواهد گرفت،
ثبت پروژه به مدت یک ماه از تاریخ ۱۹ آذرماه تا تاریخ ۱۹ دی ماه ۱۴۰۱،
مهلت استفاده ۶ ماه پس از ثبت پروژه،
آزمایشگاه بافت شناسی: تخفیف۱۰۰ درصدی،
آزمایشگاه مولکولی: تخفیف ۱۰۰ درصدی،
آزمایشگاه کشت سلول: تخفیف ۱۰۰ درصدی،
خدمات واحد سرور محاسباتی: تخفیف۱۰۰ درصدی،
خدمات آزمایشگاه تصویربرداری Micro-CT NDT: تخفیف۵۰ درصدی.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید