ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشکده پرستاری و مامایی قاینات با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این شهرستان به‌طور رسمی به دانشکده علوم پزشکی ارتقاء یافت.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین بهره‌برداری از دستگاه ام. ار. آی شهرستان قاینات و افتتاح دانشکده علوم پزشکی این شهرستان گفت: ام. ار. آی شهر قاین، یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیصی استان خراسان جنوبی به عنوان دستگاهی منحصر بفرد به بهره‌برداری رسید.
بهرام عین اللهی با بیان اینکه این امکانات نه فقط برای قاین بلکه برای کل استان و سایر استان‌ها است ادامه داد: با استفاده از این دستگاه، مردم نه تنها در خراسان جنوبی بلکه استان‌های مجاور هم خدمات دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به افتتاح دانشکده علوم پزشکی قاینات که به تازگی در شورای گسترش وزارت بهداشت به تصویب نهایی رسید، گفت: امید است با افزایش امکانات آموزشی و درمانی در استان امکانی برای جوانان فراهم شود که در رشته‌های مختلف علوم پزشکی تحصیل کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به یقین آینده بسیار روشنی در کشور خواهیم داشت و امروز از نظر آموزش پزشکی در منطقه وضعیتی خوب و انحصاری داریم.
وی با اشاره به پراکندگی امکانات در نقاط مختلف کشور افزود: در تمامی رشته‌های مورد نیاز و مقاطع تحصیلی مختلف نیروی انسانی تربیت می‌کنیم که افتخار بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
عین اللهی گفت: امید است با امکانات تامین شده نیروهای متخصص و دانشمند هم تربیت شوند.
بخش ام. آر. آی بیمارستان شهدای قاین در ساختمانی با زیربنای ۳۵۰ متر مربع و هزینه‌کرد سه میلیارد و ۵۰۰ تومان از محل کمک‌های خیران احداث شده و دستگاه ام. آر. آی هم توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی وزارت بهداشت تهیه شده است.
ارتقای دانشکده پرستاری و مامایی قاین به دانشکده علوم پزشکی قاینات با پیگیری‌های مکرر دانشگاه علوم پزشکی استان، همکاری استاندار و نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین مساعدت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شورای گسترش این وزارتخانه مصوب و ابلاغ شده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین امروز سرزده و بدون برنامه‌ریزی قبلی به ترتیب از مراکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی اسفدن قاین و زهان زیرکوه بازدید کرد و در جریان روند ارائه خدمات در این مراکز قرار گرفت.
وی ضمن قول مساعد برای رسیدگی به مطالبات مردمی شهر اسفدن، با ۲ شیفته شدن مرکز خدمات جامع سلامت زهان، تأمین دستگاه الکتروشوک و تجهیزات کامل آزمایشگاهی این مرکز موافقت کرد.
عین اللهی همچنین از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی آرین‌شهر بازدید و با پزشک و همکاران این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.
بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی زیرکوه نیز از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان بود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید