ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد: در بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی، از برترین دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی که علاوه بر فناوری برتر، طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار دارند تقدیر می‌شود.
یونس پناهی افزود: طبق نتایج اعلام شده در نظام ارزشیابی جامع دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی سال جاری کشور بر اساس دسته بندی تیپ های یک، دو، سه و همچنین دانشگاه های مستقل علوم پزشکی، برترین‌ها از جنبه طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار، در جشنواره رازی تقدیر می شود.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، با اشاره به طرح های تحقیقاتی اثرگذار تصریح کرد: نظام ارزشیابی دانشگاه‌های علوم پزشکی مبتنی بر اصل حاکمیت و رهبری، تولید علم و دانش، تولید فناوری است و امسال از نظر داشتن تحقیقات و طرح‌های تحقیقاتی اثرگذار دانشگاه ها مورد سنجش قرار داده شدند. طبق تعریف و شاخص گذاری انجام شده ، طرحی اثرگذار است که بتواند خلاهای موجود در جامعه را شناسایی کند و برای پاسخ به آن نیازها راهکار ارائه دهد.
وی افزود: در ارزشیابی انجام شده هدف این است که بدانیم مجموعه طرح‌هایی که در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور انجام می‌شود چند درصدشان می‌تواند نیاز‌های حوزه سلامت را مرتفع کند.
پناهی خاطرنشان کرد: برترین دانشگاه‌های فناور علوم پزشکی کشور نیز در هفتمین فن‌بازار ملی سلامت مورد قدردانی قرار گرفتند.
بیست و هشتمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بهمن ماه 1401 در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید