ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خواستار حمایت ویژه‌تر از دانشجویان متأهل در بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌های دوران دانشجویی شد.

دکتر شیراوژن اضافه کرد: پیشنهاد دیگرمان حمایت ویژه‌تر از دانشجویان متأهل بوده در بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌های دوران دانشجویی بوده و اینکه این گروه از دانشجویان با مجردها یکسان نباشند، ضمن اینکه توصیه کردیم که دانشجویان متأهل و دارای فرزند از امتیاز انتقالی بدون پرداخت شهریه استفاده کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، شیراوژن در پایان خاطرنشان کرد: ما در بحث فرهنگ‌سازی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های حوزه جوانی جمعیت اقدامات موثری را با همکاری معاونت بهداشت و روابط عمومی وزارتخانه داشتیم و در جهت انعکاس هرچه بهتر این اقدامات و اثربخشی آن در سطح جامعه خواستار همراهی رسانه‌ها در جهت انتشار حداکثری شدیم. وی گفت: حمایت ویژه‌تر از دانشجویان متأهل در بهره‌مندی از خدمات و حمایت‌های دوران دانشجویی مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: ما در اسفند ماه سال گذشته برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغان و روحانیون را با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم داشتیم تا از ظرفیت‌های این گروه در حوزه جوانی جمعیت و موضوعات تبلیغی آن استفاده شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید