ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

tums bپرونده نیم‌سال نخست سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با آغاز انتخاب واحد در روز چهارشنبه ۲۲ شهریور باز می‌شود و روز ۴ بهمن ماه با برگزاری آخرین روز امتحانات بسته می‌شود.

تقویم آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران بیانگر این است که کلاس‌های آموزشی دانشجویان این مرکز آموزشی از روز شنبه یک مهر ماه آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه سیزدهم نخستین ماه زمستانی ادامه دارد. 

فرصت ۹ روزه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران از روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه آغاز می‌شود و تا روز پنج‌شنبه ۳۰ شهریور ادامه دارد. ۸ روز پس از برگزاری کلاس‌های درس، آغاز فرایند حذف و اضافه است. حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران از روز شنبه ۸ مهر آغاز می‌شود و دوشنبه ۱۰ مهر ماه به پایان می‌رسد. 

فرصت زمان حذف تک‌درس در آذر ماه برای دانشجویان لحاظ شده است؛ بر این اساس، دانشجویان این مرکز آموزشی از چهارم تا ششم آذر، آخرین ماه پاییز فرصت دارند نسبت به حذف تک‌درس اقدام کنند. 

فرایند برگزاری امتحانات دانشگاه علوم‌پزشکی ایران از روز شنبه ۱۶ دی آغاز می‌شود و در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه به پایان می‌رسد. بازه زمانی ثبت موقت نمرات همزمان با فرایند برگزاری امتحانات پایان‌ترم شروع می‌شود؛ بر این اساس، بازه‌زمانی زمان ثبت‌موقت نمرات از ۱۶دی تا ۱۱ بهمن ماه است.

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید