ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

Selecting a azad university unitفرصت مجدد انتخاب رشته آزمون دستیاری دندانپزشکی ساعت ۱۲ ظهر امروز به پایان می‌رسد.

 

فرصت مجدد انتخاب رشته سی‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی از ظهر شنبه ۱۱ شهریور آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه ۱۳ شهریور ماه ادامه دارد.

آزمون دستیاری دندانپزشکی در روز پنج‌شنبه، ۲۹ تیر ماه در ۱۷ حوزه امتحانی برگزار شد و ۱۵۲۶ نفر متقاضی شرکت در این آزمون بودند. داوطلبان در رشته‌های «پروتزهای دندانی»، «آسیب‌شناسی دهان و فک و صورت»، «ارتودانتیکس»، «اندودانتیکس»، «پریودانتیکس»، «بیماری‌های دهان و فک و صورت»، «جراحی دهان و فک و صورت»، «دندانپزشکی ترمیمی»، «دندانپزشکی کودکان»، «رادیولوژی دهان و فک و صورت»، «دندانپزشکی جامعه‌نگر» و «مواد دندانی» به رقابت پرداختند.

کارنامه علمی سی‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی در روز سه‌شنبه، ۳۱ مرداد ماه منتشر شد و همزمان با انتشار کارنامه علمی داوطلبان آزمون دستیاری، فرایند انتخاب رﺷته‌ آغاز شد و ظهر روز دوشنبه ۶ شهریورماه به پایان رسید. 

بر اساس مصوبه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، کسانی که ۵۰ درصد نمره کل خام را کسب کرده‌اند و دارای سایر شرایط مندرج در دفترچه راهنما هستند، مجاز به انتخاب رشته محل هستند. گزینش دانشجو در هر یک از رشته‌های آزمون دستیاری دندانپزشکی، بر اساس نمره کل تراز به درصد (ویژه همان رشته تخصصی) مندرج در کارنامه، سهمیه و اولویت انتخاب رشته‌محل که توسط خود داوطلب تعیین شده، انجام می‌شود.

داوطلبانی که با در نظر گرفتن احراز حداقل ۵۰ درصد نمره کل آزمون مجاز به انتخاب رشـته شده‌اند، می‌توانند حداکـثر ۵۰ رشته محل مورد علاقه خـود را به ترتیب اولویـتِ مورد علاقه، در فرم انتخاب رشته محلی که در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار آنان قرار می‌گیرد، انتخاب کنند.

متقاضیان سهمیه بومی، می‌توانند در همان ۵۰ انتخابی خود، رشته محل‌های بومی را نیز انتخاب کنند

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید