ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جلسه اضطراری شورای‌عالی انقلاب فرهنگی برای رسیدگی به وضعیت ورود داوطلبان شبهه‌دار و فاقد صلاحیت علمی بدون کنکور به دانشگاه‌ها فردا برگزار می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، جلسه اضطراری شورای عالی انقلاب فرهنگی برای رسیدگی به وضعیت ورود داوطلبان شبهه‌دار و فاقد صلاحیت علمی به دانشگاه‌ها فردا سه‌شنبه ۵ دی‌ماه با حضور اعضای شورا برگزار می‌شود.

مطابق ماده‌ واحده مصوب جلسه ۶۳۰ مورخ ۸۷/۰۶/۱۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی، آن دسته از تصمیمات و آرای نهایی و قطعی صادره در هیات‌ها و کمیته‌های تخصصی فعال در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی مصوب، ازجمله تصمیمات و آرای نهایی هیأت‌های امنا، ممیزه و هیأت انتظامی اساتید و کمیته انضباطی دانشجویان و همچنین تصمیمات و آرای نهایی درخصوص بازنشستگی، ارتقا، ارزیابی و پذیرش علمی، بورس دانشجویان و فرصت مطالعاتی که صرفاً در رابطه با امور و شئون تخصصی علمی، آموزشی و پژوهشی صادر شده باشد، قابل‌شکایت و رسیدگی در دیوان عدالت اداری و سایر مراجع قضائی نخواهد بود.

مصوبه مذکور یکی از موارد اختلاف شورای عالی انقلاب فرهنگی و دیوان عدالت اداری است که به گفته دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه اضطرای شورا که فردا برگزار می‌شود این موضوع بررسی و رسیدگی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید