ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

62369426 معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به آغاز همکاری برخی از دانشگاه‌های سراسری و علوم پزشکی گفت: این همکاری‌ها در حال توسعه است و مقرر شد نیازمندی‌های قانونی آن فراهم شود.

 

 

قاسم عموعابدینی در حاشیه نشست مشترک معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باید زمینه های همکاری های مشترک دو وزارتخانه علوم و بهداشت در حوزه علمی و آموزشی را شناسایی کنیم.

وی اظهار کرد: دانشگاه تهران با دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دانشگاه هایی که در سطح استانها و شهرها معادل دارند، می‌توانند همکاری‌های خود را گسترش دهند. این همکاری نیاز به مقررات و قوانینی دارد که در این زمینه کار کرده و مصوبات و حمایت‌ها مشخص شده است.

عموعابدینی افزود: امروز در نشستی با معاونان آموزشی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و همچنین جمعی از روسای دانشگاه های سراسری و علوم پزشکی با محوریت تقویت هم افزایی حضور یافتیم تا با مشارکت دو مجموعه بتوانیم در دیپلماسی علمی در سطح دنیا شاهد ارتقای جایگاه کشورمان باشیم.

معاون وزیر علوم با اشاره به آغاز همکاری برخی از دانشگاه های سراسری و علوم پزشکی، یادآور شد: این همکاری ها در حال توسعه است و مقرر شده که زمینه های همکاری و نیازمندی های قانونی آن در مجامعی مانند شورای گسترش، تهیه و اختیارات لازم برای انجام کارهای مشترک به دانشگاه ها به عنوان نمونه در پذیرش دانشجوی مشترک و کارهای بالینی، تفویض شود.

عمو عابدینی از ایران به عنوان منشا حکیم پروری یاد کرد و گفت: در حوزه علوم پزشکی، جایگاه حکما ویژه است. اساتید برجسته ای که حوزه آموزش آنها مبتنی بر تمدن ایرانی اسلامی است را باید انتخاب و آنها را به عنوان حکیم معرفی کنیم. اراده مسئولان وزارتخانه های بهداشت و علوم بر این است که همکاری های مشترک تقویت و برگزاری جشنواره ها و برنامه های مشترک، انجام شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، وی با تاکید بر اهمیت تقویت هم افزایی در ظرفیت های دو وزارتخانه بهداشت و علوم، گفت: مدل های آموزشی در بستر این دو وزارتخانه باید به کار خود ادامه دهند و در بسترهایی که امکان هم افزایی وجود دارد، اراده ملی وجود دارد که همکاری های بین دانشگاهی بین دانشگاه های داخل و خارج از استانها، توسعه پیدا کند و در خدمت حل نیازهای جامعه مثمر ثمر باشد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید