ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

باهمکاری معاونت فرهنگی دانشگاه علوم‌پزشکی ایران و دانشگاه تربیت مدرس، مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. به گزارش «مفدا دانشگاه علوم پزشکی ایران»، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی و معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم‌پزشکی ایران و با همکاری دانشگاه تربیت مدرس، مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار به‌زودی راه‌اندازی می‌شود. اولین جلسه هماهنگی برای راه‌اندازی این مدرسه که با حضور آقای تقوی قائم مقام معاون فرهنگی و دانشجویی، خانم دکتر مرتضوی سرپرست امور فرهنگی و فوق برنامه، دکتر فلک معاون تحقیقات و فناوری، دکتر شتی مدیر محترم توسعه و ارزیابی تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر سپهری رئیس دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌ها دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، طرفین بر ضرورت آموزش مهارت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار به دانشجویان تأکید کردند.

راه‌اندازی مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار گامی مهم در راستای ارتقای مهارت‌های دانشجویان و آماده‌سازی آن‌ها برای ورود به بازار کار است.

این مدرسه با ارائه آموزش‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و کسب‌وکار، به دانشجویان کمک می‌کند تا ایده‌های خود را به کسب‌وکار‌های موفق تبدیل کنند.

مزایای راه‌اندازی مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار:

ارتقای مهارت‌های دانشجویان در زمینه‌های مختلف کارآفرینی و کسب‌وکار

آماده‌سازی دانشجویان برای ورود به بازار کار

کمک به دانشجویان برای تبدیل ایده‌های خود به کسب‌وکار‌های موفق

ایجاد فرصت‌های جدید شغلی

کمک به رشد و توسعه اقتصادی کشور

انتظار می‌رود با راه‌اندازی مدرسه کارآفرینی و کسب‌وکار، شاهد تحولات مثبتی در زمینه کارآفرینی و نوآوری در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران باشیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید