ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه دوم کشوری را براساس «ای اس آی» کسب کرد
معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت، این دانشگاه براساس نتایج نوامبر سال 2014 نظام رتبه بندی «اسنشیال ساینس ایندیکاتوری» - در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور، رتبه دوم را کسب کرده است. به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر «افشین زرقی» افزود : مبنای این رتبه بندی، گردآوری، تجزیه و تحلیل اطلاعات یک درصد مقالات دارای بیشترین استنادات در پایگاه «آی اس آی وب آف ساینس) در فاصله 10 سال و هشت ماه از ژانویه 2004 تا پایان آگوست سال 2014بوده و این اطلاعات هر دو ماه یکبار روزآمد می شود.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه خاطرنشان کرد: اکنون هفت دانشگاه علوم پزشکی از جمهوری اسلامی ایران در این نظام رتبه بندی واجد رتبه هستند.
دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، شیراز، اصفهان، تبریز ، مشهد و ایران هفت دانشگاه یاد شده به شمار می آیند

زرقی درمورد رتبه دانشگاه های علوم پزشکی یاد شده در نظام رتبه بندی «ای اس آی» در نوامبر سال 2014 براساس تعداد استنادات گفت: در این رتبه بندی، رتبه کل دانشگاه علوم پزشکی تهران، 868، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یکهزار و 71 و علوم پزشکی شیراز و اصفهان نیز به ترتیب دو هزار و 289 و دو هزار و 442 اعلام شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود : رتبه کل دانشگاه های علوم پزشکی تبریز، مشهد و ایران به ترتیب، دو هزار و 628، دو هزار و 872 و سه هزار و 66 اعلام شده است.

زرقی درمورد رتبه دانشگاه های یاد شده در نظام رتبه بندی «ای اس آی» بر اساس تعداد مقالات گفت: رتبه کل دانشگاه علوم پزشکی تهران در این خصوص 457 و شهید بهشتی نیز 582 شده است، همچنین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و ایران نیز به ترتیب یکهزار و 350، یکهزار و 526، یکهزار و 622 ، یکهزار و 753 و دو هزار و 198 کسب شده است

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید