ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *
فرماندار نوشهر خواستار توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به غرب مازندران شد.

 محمد علی قمی اویلی در جلسه شهرداری نوشهر گفت: در طرح پزشک خانواده شهری در نوشهر به دلیل آنکه رادیولوژی و آزمایشگاه وجود ندارد مردم نوشهر و حتی غرب مازندران با مشکل مواجه هستند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران باید به مردم غرب مازندران توجه کند چرا که به مردم در سیاست طرح پزشک خانواده و خصوصا دهک پایین فشار می آید.

 

وی ادامه داد: علوم پزشکی به غرب مازندران و به ویژه به شهرستان نوشهر که زیرساختهای آن آماده نیست نگاه ویژه نموده تا این مشکل برطرف شود.

قمی به سفر هیئت دولت به استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: دولت نهم با گفتمان اصولگرایی کار خود را آغاز کرد و این گفتمان عملکرد دارد.

وی بیان کرد: شاید فراز و نشیب هایی هم وجود داشت اما قابل دفاع است و رویکرد دولت نهم و دهم مورد تایید مقام معظم رهبری است.

وی افزود: رویکرد دولت نهم و دهم در سفرهای استانی این است تا بین مردم برود و حتی در دورترین نقاط روستایی مردم به این سفرها امید دارند و این سفرها مثبت و تاثیرگذار بود.

فرماندار نوشهر توجه به دهک های پایین جامعه را از دیگر رویکردهای دولت عنوان کرد و گفت: میزان عمران و آبادانی در دولت نهم و دهم در مجموعه نظام قابل ارزیابی است.

وی ابراز کرد: ایستادگی در برابر زیاده خواهی های غرب در موضوع هسته ای ، هدفمندی یارانه ها نیز از دیگر اقدامات دولت نهم و دهم بود.

قمی درباره انتخابات 24 خرداد گفت: مردم با حضور آگاهانه و گسترده خود در انتخابات 24 خرداد 92 حماسه سیاسی را رقم خواهند زد.

وی تصریح کرد: همه مدیران موظف هستند از امکانات دولتی که در اختیار آنها قرار دارد نهایت حفظ و حراست را به عمل آورند و نباید در اختیار هیچ گروه یا جناح سیاسی قرار داده شود بلکه باید در اختیار ستاد انتخابات در راستای ایجاد نشاط سیاسی و حضور گسترده مردم بکار گرفته شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید