ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی ایران

احیاء مجدد دانشکده بين المللی در دانشگاه علوم پزشکی ايران

پس از ادغام دانشگاه ایران با تهران پذیرش دانشجو از طریق شعبه بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران متوقف شده بود واین موضوع باعث محرومیت تعدادی از دانشجویان که تمایل به ادامه تحصیل دراین دانشگاه راداشتند شده بود درحال حاضر ظرفیت پذیرش در رشته هایی که قبلا دانشگاه ایران داشت مجدد ه همان صورت انجام میشود رشته هایی مثل مدیریت خدمات بهداشتی ، اپیدمیولوژی ، بیوشیمی و میکروبشناسی ازپرطرفدارترین این رشته ها میباشند. 

همچنین معاون بين الملل دانشگاه علوم پزشکي ايران در جلسه کميته راهبردي اين معاونت از راه اندازي دانشکده داروسازي در حوزه بين الملل دانشگاه علوم پزشکي ايران خبر داد.

دکتر مويد علويان با اشاره به تاکيدات وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات در حوزه بين الملل، گفت: با توجه به ظرفيتهاي بسيار بالاي هيات علمي و دانشجويان خوبي که در اين دانشگاه داريم مي توانيم بستر بسيار مناسبي را براي توسعه خدمات دانشگاه در حوزه بين المللي فراهم آوريم.
معاون بين الملل دانشگاه علوم پزشکي ايران ادامه داد: بايد به سمت صادرات خدمات درماني گام برداريم و خدمات ارزشمند بين المللي ارائه دهيم چرا که با داشتن دانشجويان نخبه و با استعداد و اعضاي هيات علمي فعال و پر انگيزه بزودي مي توانيم به اين اهداف دست يابيم.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید