ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جمع کثیری از جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور صبح دوشنبه10آبان در مقابل وزارت بهداشت تجمع کردند.
صبح امروز بیش از هزار نفر از جامعه آزمایشگاهیان کشور در مقابل وزارت بهداشت به دلیل پیگیری مطالبات صنفی و خواسته‌های اجرا نشده خود تجمع کردند.
حسن قجاوند نایب رئیس جامعه آزمایشگاهیان اظهار داشت: دلیل این تجمع پیگیری مطالبات صنفی و خواسته جامعه آزمایشگاهیان است که تاکنون علیرغم درخواست‌های زیاد اجرایی نشده است و نتیجه‌ای به همراه نداشته البته از وزیر بهداشت به دلیل توجه خاصی که اخیرا به جامعه ‌آزمایشگاهی داشته تشکر می‌کنیم و ایشان روز گذشته در جلسه هیأت دولت قانون مشاغل سخت را برای جامعه آزمایشگاهی مطرح کرده‌اند.
جامعه معترض آزمایشگاهیان از استان‌های مختلف همچون اصفهان، شیراز، خوزستان، بندرعباس، همدان، سمنان، قم و ... حضور یافته بودند و با در دست گرفتن پلاکاردهای درخواست اجرای خواسته‌هایشان بودند.
وی افزود: از شورای عالی آموزش وزارت بهداشت و درمان، اجرای دستور مؤکد وزیر مبنی بر ضرورت بازگشایی و احیای دکترای حرفه‌ای علوم آزمایشگاهی را خواستاریم و بر ضرورت محدودسازی ورودی دانشگاه‌ها و حذف پذیرش بدون کنکور در این رشته پا می‌فشاریم.
رئیس صنف جامعه آزمایشگاهی کشور اضافه کرد: تصویب نظام جامع آزمایشگاهی کشور را که از اهم مطالبات خانواده بزرگ آزمایشگاهی است عالی‌ترین اقدام خداپسندانه در جهت مدیریت کلیه مشکلات و مسائل مبتلا به این حوزه می‌دانیم و از مجلس محترم شورای اسلامی لحاظ کردن این طرح را در اولویت‌هایشان خواهانیم.
وی با اشاره به مخالفت با واگذاری بی‌رویه آزمایشگاه‌ها که تهدید جدی برای امنیت شغلی آزمایشگاه‌ها است،‌ خاطرنشان کرد: واگذاری بی‌رویه آزمایشگاه‌ها به غیر از کارکنان آزمایشگاه‌ها جفا است و واگذاری آن به غیر از ایرانی جنایت است لذا خواستار توقف و عندالزوم اقدام هدفمند با اولویت کارکنان و حمایت همه‌جانبه از آنها هستیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (تینا)

      حالا اگه کنکور دانشگاه آزادبرگزار بشه هم خیلی فرقی نداره چون اینقدر پذیرش دانشگاههای آزاد زیاده که داوطلب با درصدهای منفی هم وارد دانشگاه میشه....

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید