ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

محمدحسین قمری رئیس مجموعه رقابت های تخصصی مهارت سنجی فناورد از برگزاری نخستین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان کشور خبر داد.


آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در سطح ملی برگزار می‌شود.
قمری اظهار کرد: با توجه به تعیین نام امسال توسط رهبر فرزانه انقلاب به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و جدیت دولت در تحقق بخشیدن به این مهم، مقرر شد نخستین آزمون استخدام شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شود.
وی بیان کرد: با توجه به ماهیت شرکت‌های خصوصی و دانش بنیان و جایگاه ویژه‌ این شرکت‌ها در تحقق اشتغال‌زایی مولد و نیل به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در کشور، برگزاری این آزمون گامی مؤثر در به هم رساندن عرضه و تقاضای نیروی کار متخصص خواهد بود.
قمری با اشاره به تشکیل شورای سیاستگذاری و برگزاری این آزمون ابراز کرد: در حال حاضر شواری سیاستگذاری آزمون با ایجاد ارتباطات مناسب با سایر نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط، در حال فراهم کردن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون است.
این آزمون علاوه بر حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان، از حمایت سایر نهادها و سازمانهای دولتی و غیر دولتی نظیر وزارت کار، سازمان صدا و سیما، مرکز همکاری‌های فناوری ریاست جمهوری و دیگر نهادها در سال جاری برخوردار است.
رئیس فناورد، با اشاره به برگزاری این آزمون در سطح ملی بیان کرد: مشاغل و رشته‌های آزمون نیز بسیار گسترده و متنوع خواهند بود و به‌زودی جزییات تکمیلی این آزمون اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید