ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران با اشاره به افتتاح بزرگ‌ترین کارخانه تولید کیسه خون خاورمیانه در استان البرز، گفت: این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۱۸ میلیون کیسه خون را دارد.
دکتر علی اکبر پور فتح اله گفت: پیش از این ایران وارد کننده مستقیم کیسه‌های خون بود، ولی با راه‌اندازی این شرکت نه تنها نیاز داخلی در این زمینه مرتفع می‌شود، بلکه امکان تامین بخشی از نیاز کشورهای منطقه نیز فراهم می‌شود.
وی اظهار کرد: با راه‌اندازی این کارخانه‌ در مرحله اول برای بیش از ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده ولی ظرفیت اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر در این کارخانه وجود دارد.
وی ادامه داد: ۵۰ درصد از سرمایه مورد نیاز برای راه‌اندازی این شرکت توسط سرمایه‌گذاران خارجی تامین شده است. این کارخانه ظرفیت تولید روزانه ۱۸ میلیون کیسه خون در سه شیفت را دارد، ولی در حال حاضر روزانه ۱۰ میلیون کیسه خون در این کارخانه تولید می‌شود.
پورفتح اله افزود: بازاریابی یکی از پیچیده‌ترین دانش‌های دنیاست که امکان ارزآوری و توسعه اقتصادی کشور را فراهم می‌کند.
وی توضیح داد: این شرکت در حال حاضر بر اساس نیازهای داخل کشور کیسه خون تولید می‌کند، ولی برای صادرات این محصول به کشورهای منطقه برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان انتقال خون ادامه داد: با صادرات کیسه‌های خون از این شرکت به کشورهای مجاور می‌توان سالانه ارزآوری مناسبی به کشور داشت و در مسیر تقویت اقتصاد استان نیز به درستی گام برداشت.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید