ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام آزمون صلاحیت حرف های پرستاران از چهارشنبه دوم تیر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز شد.

آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران (در سه شغل پرستاری، هوشبری و اتاق عمل) در سال ۱۴۰۰ طبق قوانین ومقررات موجود و مطابق مندرجات این دفترچه برگزار خواهد شد. با توجه به روند کلی ثبت نام و اعلام نتیجه آزمون به صورت اینترنتی، داوطلبان جهت دریافت کلیه اطلاعات فقط به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.
داوطلبان آزمون صلاحیت حرف های پرستاران می توانند از دوم تا دهم تیر با مراجعه به سایت فوق و با ارسال مدارک و تکمیل فرم ثبت نام، برای شرکت در آزمون نام نویسی کنند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد؛ تاریخ ویرایش مدارک داوطلبان آزمون صلاحیت حرفه ای پرستاران اول تا چهارم مرداد ماه در نظر گرفته شده است.
جهت ثبت نام، داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ ۹۰۸۵۰۰ ریال اقدام کردهو با دریافت کد پرداخت، مراحل ثبت نام را آغاز کند (مبلغ پرداختی قابل برگشت نیست).
پس از تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک، بلافاصله پس از فشار دادن دکمه ثبت توسط داوطلب، برای وی کد رهگیری صادر می شود و برای افرادی که کد رهگیری دارند، در صورت کامل بودن مدارک و احراز شرایط شرکت در آزمون، کارت ورودبه جلسه صادر خواهد شد. داوطلبان موظفند پس از صدور کد رهگیری آن را به همراه نسخه چاپ شده ازفرم ثبت نامشان برای مراحل بعدی آزمون نزد خود محفوظ نگه دارند.
هیچ گونه مدرکی به صورت حضوری یا کتبی یا ارسال از طریق پست ویا اتوماسیون دریافت نخواهد شد. همچنین به مدارکی که با پست الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثرداده نخواهد شد. بنابراین، داوطلبان ملزم هستند کلیه مدارک اسکن شده خود را همراه با فرم ثبت نام به صورت اینترنتی ارسال نمایند. در صورت عدم ارسال مدارک یا نقص در مدارک، کارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.
در صورت محرز شدن تقلب و تخلف در درج اطلاعات لازم، در هر مرحله از آزمون قبولی داوطلب کان لم یکن تلقی شده و طبق مصوبات هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون ها، با داوطلب برخورد خواهد شد.
کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۲۲ تا روز چهارشنبه ۲۴ شهریور از طریق سایت در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به دریافت پرینت کارت خود از روی سایت می باشد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید