ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

یکی از مراجع تقلید گفت: وزارت بهداشت و درمان با توجه به مشقت کاری پرستاران باید به آنان بیش از پیش توجه داشته باشد تا حقی از آنان ناحق نشود.


آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با دکتر علی‌محمد آدابی مدیرکل سازمان نظام پرستاری ، با بیان اینکه باید طبقات گوناگون جامعه به همراه نیازها و خواسته‌هایشان مورد شناسایی قرار بگیرند،‌ اظهار کرد: برای تامین هزینه‌هایی که برای هر قشر از جامعه باید صرف شود ضروری است نظارت جدی صورت بگیرد تا هیچ حقی ناحق نشود.
وی با بیان اینکه ضروری است در هر رشته‌ای کارشناس ماهری وجود داشته باشد،‌ تصریح کرد: اگر برای رسیدگی به این امور کارشناس نباشد حق به حق‌دار نخواهد رسید و پایمال خواهد شد و شاهد جابه جایی اموال به صورت ناعادلانه هستیم.
این مرجع تقلید با تاکید براینکه در انجام هر کاری در جامعه عدالت باید اجرا شود، گفت: در جامعه‌ای که عدالت اجتماعی دچار از هم گسیختگی شود، فساد حاکم خواهد شد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه نظم و تعادل مکمل یکدیگر هستند،‌ عنوان کرد: جامعه ما در صورتی که بر نظم و تعادل تکیه کند می‌تواند بیش از پیش امور خود را پیش ببرد.
این مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم تاکید کرد: افرادی که قرار است در هر طبقه و قشری از جامعه مباشرت داشته باشند لازم است در آن زمینه کارشناس باشند تا ناحقی صورت نگیرد.
آیت‌الله علوی‌گرگانی ادامه داد: در برخی مواقع شاهد ناحقی‌هایی در برخی محافل و طبقات جامعه هستیم که جای نگرانی دارد ولی همیشه نباید این وقایع را به صورت منفی نگریست بلکه باید اینگونه در نظر داشت که شاید نظر بدی وجود ندارد ولی با توجه به اینکه مباشر در آن زمینه مورد نظر کارشناس نیست، اقداماتی که انجام می‌دهد برای جامعه موجب دردسر می‌شود. پس باید در نظر داشت که اگر در هر رشته‌ای یک کارشناس به ارائه طرح بپردازد جامعه با مشکل کمتری مواجه خواهد شد.
وی با تاکید براینکه باید کارشناسی در هر طبقه از جامعه وجود داشته باشد تا به صورت صحیح بتواند نیازهای آن بخش را محاسبه و برآورده کند، گفت: وجود این کارشناس در نظام پرستاری و نظام پزشکی بیش از پیش ضرورت دارد.
این مرجع تقلید ادامه داد: پرستاران از اقشار زحمت‌کش جامعه هستند و شاید کمتر قشری مانند پرستاران در جامعه باشد که از جسم و روح خود در جامعه صرف کند.
آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید براینکه پرستاران باید مورد عنایت و لطف مسؤولان قرار بگیرند، گفت: وزارت بهداشت و درمان باید برای ادا کردن حق پرستاران عنایت و محبت بیشتری داشته باشد
وی با بیان اینکه عمده مشکلات در کشورمان ناشی از تغییر و تحولات است، گفت: گاهی اوقات تغییر و تحول در رشته‌هایی ایجاد می‌شود که به دلیل نبود کارشناس در ارائه و اجرای طرح با مشکل مواجه می‌شود.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید