ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

 متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی  باید از امروز سه‌شنبه ۲۲ تا روز یکشنبه ۲۷ اسفند جاری به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

کلیه متقاضیان ثبت‌نام در آزمون در صورت داشتن شرایط مندرج در اطلاعیه باید از امروز سه‌شنبه ۲۲ تا روز یکشنبه ۲۷ اسفند جاری به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. در پایان ثبت‌نام به هر یک از متقاضیان کد رهگیری ارائه خواهد شد که متقاضیان لازم است تا پایان تمامی مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند.

یادآور می‌شود ثبت‌نام منحصراً به صورت الکترونیکی بوده و متقاضیان لازم است از طریق درگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند. ثبت‌نام به غیر از روش فوق غیر قابل قبول بوده و این دسته از متقاضیان مجاز به شرکت در آزمون نیستند.
کلیه اطلاع‌رسانی‌ها اعم از اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان و مکان آزمون، اعلام نتیجه آزمون، زمان ثبت‌نام حضوری قبول‌شدگان آزمون کتبی، زمان احراز صلاحیت عمومی و سایر مراحل از طریق پایگاه اطلاع­رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به نشانی www.ssaa.ir انجام خواهد شد.

درصورت عدم اطلاع متقاضی از هر یک ازمراحل مذکور، مسئولیت آن متوجه وی است و هیچ‌گونه حقی برای تکرار هیچ یک از مراحل فوق برای او نخواهد بود. این سازمان نیز هیچ‌گونه تعهدی برای تکرار مراحل گذشته نخواهد داشت.
کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۵ اریبهشت ۱۴۰۳ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد ‌گرفت.

آزمون در روز پنجشنبه به‌تاریخ ۲۷ اریبهشت ماه جاری با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در مراکز استان و شهرستان برگزار خواهد ‌شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان خواهد رسید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید