ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد امروز منتشر شد
دکتر توکلی در ادامه گفت: پذیرفته‌شدگان می‌توانند در یکی از روزهای چهارشنبه 12، شنبه 15 و یکشنبه 16 آبان‌ماه با مراجعه به دانشگاه یا موسسه محل قبولی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
وی تصریح کرد: از تعداد 44 هزار و 283 نفر پذیرفته‌شده نهایی تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تعداد 20 هزار و 784 نفر زن و مابقی پذیرفته‌شدگان مرد هستند. به عبارت دیگر حدود 46.93 درصد پذیرفته‌شدگان زن هستند.
دکتر توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: در صورتی که برنامه مشخصی از سوی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد اعلام نشود لازم است داوطلبان برای ثبت‌نام در یکی از روزهای چهارشنبه 12 و شنبه 15 و یا یکشنبه 16 آبان‌ماه به دانشگاه یا موسسه ذی‌ربط مراجعه کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین فهرست اسامی تعداد داوطلبان به عنوان پذیرفته‌شده چند برابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص نیز اعلام می‌شود این داوطلبان ضمن مطالعه دقیق اطلاعیه‌ای که به همراه اسامی آنها روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و براساس برنامه زمانی که از روز چهارشنبه 12 آبان‌ماه جاری روی سایت دانشگاه و موسسات عالی ذی‌ربط قرار می‌گیرند، برای ثبت‌نام اقدام کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید