ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در اطلاعیه ای اسامی واجدین شرایط مصاحبه در دانشگاه شاهد و دانشگاه های علوم پزشکی ارتش و بقیه اله (عج) را اعلام کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:
با استعانت از ایزد منان، توجه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 96 را که متقاضی ادامه تحصیل در رشته های مورد پذیرش دانشگاه شاهد و دانشگاههای علوم پزشکی ارتش و بقیه اله (عج) بوده و در زمان مقرر نسبت به انتخاب آن دانشگاهها اقدام نموده اند، به نکات زیر جلب می نماید:
1) داوطلبان این رشته ها با وارد نمودن کد رهگیری می توانند نتیجه خود را مشاهده نمایند.
2) اسامی اعلام شده چند برابر ظرفیت بوده و صرفا بر اساس اولویت نمره و انتخاب محل داوطلب می باشد و هیچ گونه حقی را اعم از قبولی یا مجاز بودن و ... برای داوطلب ایجاد نمی کند.
3) زمان مصاحبه برای دانشگاه شاهد روز جمعه 27 مرداد 96 و برای دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بقیه اله روز شنبه 28 مرداد 96 می باشد.
داوطلبان جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان دقیق و مکان برگزاری مصاحبه به سامانه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، بقیه اله و شاهد مراجعه نمایند.

ضمنا طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و دفترچه انتخاب رشته محل فقط رشته روانشناسی دارای مصاحبه می باشد و بقیه رشته ها فاقد مصاحبه بوده نیاز به حضور داوطلبانی که اسامی آنها اعلام شده، در دانشگاه علوم پزشکی ارتش نمی باشد و از مراجعه به آن دانشگاه خودداری نمایند.
بدیهی است نتایج نهایی کلیه رشته های مورد پذیرش این دانشگاه طی شهریور ماه همراه با نتایج بقیه رشته های مورد پذیرش کارشناسی ارشد اعلام خواهد شد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید