ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی 14 و 15 تیرماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می گردد.

کارت ورود به جلسه آزمون از روز یکشنبه 10 تیرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور قابل دریافت می باشد.داوطلبانی که در دو گروه امتحانی ثبت نام کرده اند برای هر رشته کارت مجزایی دریافت می کنند که می بایست بر اساس زمان و مکان اعلام شده بر روی کارت اقدام کرده و در جلسه امتحان مربوطه همراه داشته باشند.
کلید اولیه سوالات کلیه رشته ها در تاریخ 97/4/16 از ساعت 18 به بعد از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش پزشکی قابل دریافت می باشد، مهلت اعتراض به کلید سوالات از 16 لغایت 19 تیرماه 97 می باشد.
کلید نهایی در تاریخ 97/4/30 اعلام خواهد شد و زمان دریافت کارنامه علمی اولیه و دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل و ظرفیت پذیرش دانشگاههای پذیرنده، شروع انتخاب رشته محل، نیمه اول مرداد ماه می باشد.
متقاضیان واجد شرایط استفاده از آیین نامه استعداد درخشان می بایست همزمان با سایر داوطلبان عادی نیمه اول مرداد ماه نسبت به انتخاب رشته محل خود اقدام نمایند.
نکته مهم اینکه، با توجه اهمیت معدل در محاسبه نمره، در صورت نیاز به تصحیح معدل درج شده در فرم ثبت نام، داوطلبان پیش از دریافت کارت ورود به جلسه، ملزم به تصحیح و ویرایش معدل خود می باشند و فقط یک بار امکان ویرایش معدل وجود دارد.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید