ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی در خصوص مهلت مجدد ثبت نام و زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی اطلاعیه ای صادر کرد.
بر اساس این اطلاعیه، طبق برنامه ریزی قبلی زمان برگزاری تاریخ 26 و 27 تیرماه می باشد. در صورت هرگونه تغییر مراتب هفته اول اردیبهشت ماه از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.
با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و ثبت نام نکرده اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می توانند از تاریخ 25 تا 27 نسبت به ثبت نام یا ویرایش اقدام کنند.
با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت می باشند، لذا افرادی که نیاز به دریافت اطلاعات مربوط به معدل اکتسابی و صدور فرم مربوطه دارند، می توانند معدل اکتسابی خود را دریافت نموده و در فرم ثبت نام درج نمایند.
البته جهت کمک به داوطلبان مجددا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مهلت دیگری جهت اعلام معدل در سامانه داده خواهد شد.
افرادی که بر اساس تذکر بند 1-3 دفترچه راهنمای ثبت نام، جهت ثبت نام در آزمون می بایست از تحصیل انصراف داده و سپس ثبت نام نمایند، با توجه به اینکه ستاد اداری آموزش دانشگاهها در حال فعالیت می باشند، می توانند اقدام نموده و انصراف دهند. با این حال این افراد نیز تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند انصراف دهند.
در مورد متقاضیان استعداد درخشان نیز در صورت ایجاد هرگونه ایجاد تغییر در روند موجود، اطلاعات لازم از طریق همین سامانه اعلام می شود.
با توجه به اعلام مراجع ذیربط مبنی بر افزایش زمان پایان نیمسال تحصیلی جاری از خرداد ماه به شهریور ماه جهت کمک و مساعدت با داوطلبان کلیه مواردی که لازم است تا خرداد ماه انجام شود تا تاریخ 31 شهریور 99 قابل انجام خواهد بود.
در صورت ایجاد هر گونه تغییر در روند موجود و یا ابلاغ جدید از طریق سامانه سنجش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

    • مهمان (Hamidi)

      الان ک همه جا بسته س،دانشگاه،کتابخونه،کتاب فروشی و.... ما از کجا باید منابع آزمونو گیر بیاریم؟چطور میشه تو این شرایطی ک خیلیا داغ دیدن و خیلیا هم ب منابع دسترسی ندارن و خیلیام اصلا واحدای کارشناسیشون تموم نشده کنکورو بدون تغییر زمان برگزار کرد؟؟؟!یعنی تو این وزارتخونه یکی نیست ک ب این مسائل و مشکلات فکرکنه؟؟؟!

    اشتراک مطالب

    Close

    خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید