ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور آغاز شد.

متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.
ثبت نام برای کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ آذر ۹۹ پایان می‌پذیرد. ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور انجام می‌شود.
متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می‌توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (طبق ضوابط از رشته‌های امتحانی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام) متقاضی ثبت نام در این آزمون شوند.
دفترچه راهنمای ثبت نام، همزمان با شروع ثبت نام، در سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.
بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
متقاضیان لازم است از روز دوشنبه ۳ خرداد تا چهارشنبه ۵ خرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.
محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان مندرج در بند ۳۷ تقاضانامه تعیین می‌شود و متقاضیان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.
متقاضیان علاقه مند می‌توانند همزمان با برگزاری امتحانات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰، در اولین مرحله دوره بیست و ششمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی کشور بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون شرکت کنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید