ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1400 از چهارشنبه 1400/04/23 لغایت یکشنبه 1400/04/27می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش معدل خود اقدام نمایند.
بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون طی نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه 1400/04/31 و صبح و عصر روز جمعه 1400/05/01 در 35 حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
- شروع روند آزمون نوبت صبح 7:30، برگزاری ان رأس ساعت 9 صبح و شروع روند آزمون نوبت عصر 14:30، شروع آن رأس ساعت 16 عصر می باشد. مدت زمان پاسخگویی به سوالات کلیه رشته ها به مدت 160 دقیقه می باشد.
- از ورود داوطلبان فاقد کارت ورود به جلسه، کارت ملی یا شناسنامه و ماسک به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.
- داوطلب جهت دریافت کارت ورود به جلسه سه مرحله زیر را باید انجام دهد:
- الف-مرحله اول: در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی، پس از ورود با کد رهگیری، ابتدا فرم خوداظهاری قابل رویت می باشد. پس از تکمیل و تایید فرم، به مرحله دوم وارد می شود. این فرم فقط در زمان فعال بودن سامانه جهت دریافت کارت، فعال می باشد. لازم به تأکید است پس از اتمام مهلت دریافت کارت ورود به جلسه، جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و اعلام به حوزه امتحانی داوطلب، این فرم تا 24 ساعت قبل از جلسه آزمون، قابل ویرایش خواهد بود. عدم تکمیل فرم مساوی عدم دریافت کارت و عدم امکان شرکت در جلسه
- ب- مرحله دوم: در این مرحله پس از تکمیل فرم خوداظهاری مندرج در سامانه، ویرایش معدل فعال می شود. داوطلب در صورت نیاز به تصحیح معدل، گزینه ویرایش را انتخاب و در صفحه باز شده نسبت به تصحیح معدل خود اقدام نماید. در صورتیکه معدل صحیح باشد و نیاز به ویرایش نداشته باشد، گزینه ثبت نهایی زده شود. این مرحله فقط در زمان فعال بودن دریافت کارت فعال خواهد بود و پس از اتمام زمان دریافت کارت، ویرایش معدل به هیچ عنوان امکانپذیر نمی باشد.
- ج-مرحله سوم: پس از اتمام و ثبت نهایی دو مرحله قبلی، دریافت کارت فعال می شود و داوطلب می تواند کارت خود را دریافت نماید. به همراه کارت برگه راهنما نیز چاپ خواهد شد.
- داوطلبان فقط مجازند همراه خود مداد، پاک کن، کارت شناسایی معتبر و ماسک ( و فقط برای 7 رشته مشخص شده ماشین حساب ساده) داشته باشند.
- به منظور رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی کلیه داوطلبان، افرادی که مبتلا به بیماری کرونا می باشند، از سایر داوطلبان جدا شده و در فضایی مجزا امتحان خواهند داد.
- زمان برگزاری آزمون و ادرس حوزه امتحانی بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلب، درج شده است. داوطلب ملزم است جهت اطلاع از جزئیات حوزه آزمون به آدرس سامانه اینترنتی دانشگاه مندرج در اطلاعیه مراجعه نماید.
در صورت هر گونه تغییر در روند آزمون، مراتب از طریق سامانه سازمان سنجش پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید