ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دفترچه راهنماي انتخاب رشته محل تحصيل آزمون ورودي دوره كارشناسي ارشد ناپيوسته رشته‌هاي گروه پزشكي (سال تحصيلي 1402-1401) منتشر شد.
زمان انتخاب رشته محل از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 20 تیر لغایت ساعت 18 روز چهارشنبه 22 تیر 1401 خواهد بود.
گزینش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از بین کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود و شما داوطلبان عزیز می توانید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، نسبت به ثبت انتخابهای خود اقدام نمایید.
در فرم انتخاب رشته، شما تا 100 انتخاب می توانید داشته باشید اما ممکن است رشته امتحانی شما این تعداد ظرفیت پذیرش نداشته باشد. این تعداد انتخاب، بیشتر برای رشته های با بیش از 100 محل پذیرش و یا دانشجویانی که به طور همزمان در دو گروه امتحانی مختلف مجاز به انتخاب رشته شده اند، در نظر گرفته شده است.
دقت داشته باشید که ترتیب انتخاب های شما در قبولی شما مؤثر است و داوطلب در اولین رشته محلی که نمره قبولی را کسب کرده باشد پذیرفته می شود و سایر انتخاب های او بررسی نخواهد شد.
در دفترچه انتخاب رشته، رشته هایی که در دوره های مجازی، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد قرار دارند با پرداخت شهریه هستند، بنابراین در ترتیب بندی انتخاب های خود این موضوع را مد نظر قرار دهید.
شما در زمان انتخاب رشته تا زمانی که گزینه ثبت نهایی را انتخاب نکرده اید می توانید فرم خود را ویرایش کنید و اولویت هایتان را جابه جا نمایید. بعد از ثبت نهایی حتما از فرم نهایی پرینت تهیه کنید و تا زمان اعلام نتایج نهایی، این فرم را نزد خود نگه دارید.
اگر بعد از ثبت نهایی نیاز به ویرایش اطلاعات داشتید تا قبل از پایان زمان انتخاب رشته (ساعت 18 روز چهارشنبه 22 تیر 1401) می توانید فرم خود را ویرایش کنید.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید