ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان امور دانشجویان وزارت علوم از افزایش فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری از سال آینده خبر داد
دکتر مجتبی صدیقی گفت: با توجه به رشد ۶ درصدی ردیف بورسیه‌ها در سال آینده، تعداد دانشجویانی که بتوانند از فرصت مطالعاتی استفاده کنند،‌ افزایش می‌یابد.
وی اعلام کرد: با توجه به افزایش ۲۰ درصدی بودجه ۹۷ و افزایش درآمدهای اختصاصی این صندوق، قرار است برای سال آینده ارتقاء سطح آشپزخانه‌ها و کیفیت غذا، ارتقاء سطح خوابگاه‌های دانشجویی و مشارکت در ساخت خوابگاه‌های جدید از طریق پرداخت سود تسهیلات بانکی،‌ ساخت اتاق‌های تندرستی در خوابگاه‌ها و افزایش پوشش وام‌های دانشجویی مهم‌ترین اولویت‌های صندوق رفاه دانشجویان در حوزه رفاهی و دانشجویی باشد.
رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین خاطر نشان کرد: براساس برنامه موجود، دانشجویان دوره دکتری به مدت ۶ تا ۹ ماه می‌توانند از فرصت مطالعاتی داخل و خارج از کشور استفاده کنند.
وی در ادامه از افزایش ۶ درصدی فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری در سال آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ردیف بورس دانشجویان دکتری در سال ۹۷ حدود ۶ درصد رشد داشته است و بر این اساس فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان دکتری برای سال ۹۷ افزایش خواهد یافت. در واقع اولویت سازمان امور دانشجویان، افزایش کمی دانشجویان دوره دکتری در داخل و خارج از کشور برای استفاده از فرصت مطالعاتی است.
دکتر صدیقی افزایش ظرفیت پذیرش دانشجویان غیر ایرانی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برای سال آینده دانست و افزود: برنامه‌ای که وجود دارد این است که سال آینده به مراکز مشاوره در تهیه منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌های مداخله‌ای به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی،‌ کمک کنیم.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید