ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

جزئیات مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ اعلام شد.


کارنامه انتخاب رشته و فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت همراه با برنامه زمانی مراجعه و مدارک مورد نیاز برای شرکت در مرحله بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ منتشر شد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حد نصاب علمی برای آزمون دکتری نیمه متمرکز در اختیار دانشگاه‌ها است و آنها در اعلام حدنصاب علمی مختار هستند.
داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند می‌توانند مطابق برنامه زمانی شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) که در سایت سازمان سنجش درج شده است با همراه داشتن مدارک لازم برای انجام مصاحبه به هر یک از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مراجعه کنند.
حسین توکلی درباره اعلام حد نصاب علمی برخی از دانشگاه‌ها و پرسش داوطلبان در این باره گفت: اعلام حد نصاب علمی در اختیار دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است و آنها مختار هستند که در هر سال بنا بر شرایط دانشگاه، حدنصاب علمی خود را اعلام کنند. سازمان سنجش تنها مجری است و در این زمینه فعالیتی ندارد.
وی افزود: با این وجود داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند و وضعیت علمی آنها در کارنامه در هریک از کد رشته محل‌های انتخابی منعکس شده، در صورتی که سوالی در این زمینه داشته باشند می‌توانند تا ۷ خرداد ۹۸ منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت سازمان سنجش تقاضای خود را ارسال کنند.
بر اساس اعلام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مجری دوره دکتری تخصصی مصاحبه و مرحله ارزیابی تخصصی از ۷ خرداد در برخی از رشته‌ها و دانشگاه‌ها آغاز می‌شود. این برنامه زمانی تا ۸ مرداد ادامه دارد.
ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها (به جز ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی) تعداد ۱۴ هزار و ۲۷۷ نفر است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید