ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

تکمیل ظرفیت مقطع دکتری از ۶ آبان آغاز شده است و تا ۱۶ آبان ادامه دارد.
احمد حیدری درباره زمان تکمیل ظرفیت مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد افزود: در تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد داوطلبان تاکنون بدون کنکور دانشجویان می‌توانستند ثبت نام کنند و در هر رشته‌ای که می‌خواستند، پذیرش می‌گرفتند.
آقای حیدری درخصوص تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد گفت: با توجه به نشستی که با ستاد ملی مبارزه با کرونا داشت و با توجه به هماهنگی‌هایی که میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد و شورای سنجش آموزش کشور و پذیرش شکل گرفته به تعداد کافی برای تکمیل ظرفیت در این مقطع در واحد‌های دانشگاه آزاد ظرفیت وجود دارد و هفته آینده جلسه شورای سنجش و پذیرش شکل می‌گیرد تا هماهنگی‌ها برای تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد اعلام شود.
وی گفت: در تکمیل ظرفیت مقطع دکترا نیز مصوبه شورای سنجش و پذیرش وجود دارد که واحد‌های کیش و ارس بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، براساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی که انجام می‌شود، دانشجو پذیرش می‌کند، ثبت نام برای تکمیل ظرفیت مقطع دکترا از ۶ آبان شروع شده است و تا ۱۶ آبان ادامه دارد.
حیدری تاکید کرد: در سامانه روابط عمومی دانشگاه آزاد و سایت مرکز سنجش این دانشگاه مدارک لازم برای تکمیل ظرفیت اعلام شده است و دانشجویان دکترا می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها رشته‌های مشخص شده خود را انتخاب کنند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید