ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان سنجش آموزش پزشکی کشور در خصوص جزئیات برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1400 اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
- طبق تصمیم شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد آزمون رشته های نوبت سوم یعنی صبح روز یکشنبه 1400/04/06 به شیوه الکترونیک در دانشگاههای محل حوزه آزمون برگزار شود. آزمون سایر نوبتها به شکل کاغذی برگزار خواهد شد.
- بر این اساس رشته هایی که آزمون آنها به صورت الکترونیک خواهد بود عبارتند از: فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، علوم بیومدیکال مقایسه ای، علوم تغذیه، علوم تشریحی، نانوفناوری پزشکی، فارماکولوژی پزشکی، اخلاق پزشکی، شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، گفتاردرمانی و ارگونومی.
- داوطلبانی که آزمون آنها به صورت الکترونیکی می باشد می توانند در روز آزمون همراه خود مداد یا خودکار داشته باشند اما همراه داشتن هرگونه یادداشت یا برگه چک نویس ممنوع است. به این داوطلبان در جلسه آزمون برگه چک نویس مهر شده توسط حراست دانشگاه، داده خواهد شد تا در صورت نیاز استفاده نمایند. در پایان آزمون این برگه ها جمع آوری خواهد شد.
- طبق تصمیم شورای سنجش و پذیرش، پس از پایان یافتن آزمون، دفترچه سوالات جمع آوری خواهد شد. بنابراین داوطلبانی که آزمون آنها به شکل کاغذی است باید پس از پایان آزمون پاسخنامه و دفترچه سوالات خود را به مسئولان برگزارکننده تحویل دهند.
- کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 1400/03/31 تا ساعت 24 روز جمعه 1400/04/04 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت خواهد بود و داوطلبان باید در این بازه زمانی کارت خود را از سایت دریافت نمایند. با توجه به اینکه باید قبل از آزمون، آمار داوطلبان مبتلا به بیماری کووید-19 به حوزه های امتحانی اعلام شود، این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.
- ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر ممنوع است.
- داوطلبان در تکمیل فرم خوداظهاری مربوط به بیماری کووید-19 نهایت دقت را داشته باشند تا به اشتباه خود را بیمار معرفی نکنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید