ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

62181108 معاون آموزشی وزارت بهداشت از پذیرش دانشجوی مقطع دکتری «توانبخشی» یا «فیزیوتراپی» برای نخستین‌بار در کشور خبر داد.

دکتر ابوالفضل باقری‌فرد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: پیش از اینکه مقطع دکتری در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی ایجاد شود، دانشجویان علاقمندبه مقطع دکتری رشته فیزیوتراپی برای تحصیل به خارج از کشور سفر می‌کردند اما تربیت متخصصان در  حوزه توانبخشی  با توجه به افزایش سالمندی در کشور ضروری است. 

وی ادامه داد: شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی درباره رشته فیزیوتراپی تصمیم گرفت و تصمیمات این شورا در سال گذشته به تصویب رسید. بر اساس مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی، مقطع دکتری حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. 

معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان اینکه با توجه به مصوبه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم‌پزشکی، مقطع دکتری حرفه‌ای رشته فیزیوتراپی در برخی از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی دایر شده است، افزود: تعداد دانشگاه‌های محدودی، پذیرای دانشجویان این رشته در مقطع دکتری هستند. امیدواریم که با تاسیس و ارتقاء این رشته بتوانیم در آینده ‌ای نزدیک تعداد بیشتری از فراگیران در این رشته را تربیت کنیم که بتوانند نیازهای مردم در حوزه توانبخشی و فیزیوتراپی را برطرف کنند.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید