ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

isca 1206418 مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی امشب پایان می‌یابد.

متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای ثبت نام خود باید شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون را لحاظ کنند و هر داوطلب براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ نماید.

داوطلبان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

مراحل ثبت نام داوطلبان دکتری

۱- مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام

۲- مراجعه به سامانه خرید کارت اعتباری مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، برای خرید سریال ۱۲ رقمی ثبت‌نام به مبلغ ۶/۰۰۰/۰۰۰ (۶ میلیون) ریال

۳- تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام

۴- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام

۵- پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۰۰/۰۰۰ (یکصد هزار ریال)

سازمان سنجش آموزش کشور به داوطلبان توصیه کرد که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش‌نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، فرم ثبت‌نام الکترونیکی را تکمیل نمایند.

ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته‌شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وی رفتار خواهد شد.

 

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید