ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دستورالعمل جذب داوطلبان بین‌الملل پسادکترا (Post Doctorate) با رویکرد تحقق اهداف نقشه علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه فعالیت‌های آکادمیک و به منظور توسعه زیرساخت‌های منابع انسانی پژوهشی تصویب شد.
دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکنون پژوهشگر بین‌الملل پسادکترا جذب نکرده و دستورالعمل مذکور با هدف تسهیل شرایط پذیرش این متقاضیان تدوین شده است.
این دوره برای ارتقای توانایی‌های آکادمیک دارندگان مدارک دکترای تخصصی (PhD) یا دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی، در یک زمینه خاص مرتبط با فعالیت‌های دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه و با در نظر گرفتن مفاد دستورالعمل برگزاری دوره پسادکترای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرایی می‌شود.
داشتن مدرک دکترای تخصصی(PhD) ، دانشنامه تخصصی بالینی یا فوق تخصص بالینی در رشته‌های مورد تأیید و انتشار حداقل یک مقاله در مجلات معتبر داخلی یا خارجی نمایه شده در پایگاه‌های PubMed یا ISI به عنوان نویسنده اول یا مسئول یا ثبت حداقل یک اختراع در زمینه‌ای که متقاضی می‌خواهد دوره پسادکترا را طی کند، از جمله شرایط حضور داوطلبان در دوره فوق تعریف شده است.
همچنین کسب پذیرش از یکی از اعضای هیئت علمی دانشکده یا مرکز مورد تقاضا به عنوان استاد راهنما که دارای حداقل یک طرح تحقیقاتی مصوب در رابطه با زمینه مورد تقاضای دوره پسادکترا در شورای پژوهشی دانشگاه یا شورای پژوهشی یکی از مراکز دارای ردیف مستقل مالی باشد، نیز ضروری است.
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران، استاد راهنما در هر مقطع زمانی، می‌تواند هدایت یک پژوهشگر پسادکترا را به عهده گیرد و اساتید راهنمایی که دارای حکم تمام‌وقت جغرافیایی هستند در هر مقطع زمانی می‌توانند هدایتگر دو پژوهشگر پسادکترا باشند.
برخورداری از مرتبه استادی یا دانشیاری، وابستگی تمام‌وقت یا پاره‌وقت به دانشکده یا مرکز تحقیقاتی مربوطه، داشتن پروپوزال مصوب در راستای برنامه پژوهشی میان‌مدت یا بلندمدت دارای اهداف مشخص در یک حیطه معین و خاص و برخورداری از تألیفات علمی معتبر، شامل حداقل چهار مقاله در مجلات نمایه شده در ISI یا PubMed در حیطه مرتبط با برنامه پژوهشی ذکرشده در سه سال گذشته به عنوان نویسنده اول یا مسئول از مهم ترین شرایط استاد راهنما را تشکیل می‌دهند.
بر اساس دستورالعمل فوق، هیئت علمی متقاضی برگزاری دوره، باید پروپوزال پژوهشی را به دانشکده یا مرکز تحقیقاتی مربوطه تسلیم کند و پروپوزال‌های واصله از مراکز غیرمستقل، پس از طرح و تأیید در شورای پژوهشی مجموعه مورد نظر، باید در شورای پژوهشی پردیس بین‌الملل دانشگاه نیز به تصویب برسد.
دستورالعمل جذب داوطلبان بین‌الملل پسادکترا در هشت ماده و ۹ تبصره به تصویب هیئت رئیسه پردیس بین‌الملل دانشگاه رسیده و به تازگی پس از تأیید معاونت پژوهشی دانشگاه به دانشکده‌ها و مراکز تحقیقاتی زیرمجموعه دانشگاه ابلاغ شده است.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید