ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه پیام نور استان تهران از راه اندازی کلینیک کسب و کار دانشگاه مجهز به آزمایشگاه‌های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا خبر داد.

دکتر بخشی خانیکی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در ایران بهبود فرایندهای کسب و کار و ارتقا بهره وری با بهره مندی از نوروساینس در دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد.
وی افزود: گروه کارافرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران اقدام به تأسیس و راه اندازی اولین " کلینیک کسب و کار دانشگاه پیام نور" و ارائه خدمات ویژه با هدف رونق تولید کرد.
کاهش بحران بازاریابی و فروش با بهره گیری از نورومارکتینگ، شناسایی مسائل و موانع تولید و مشاوره جهت ارتقا سطح تولید، آسیب شناسی فرایندهای مدیریتی و ارائه مدل جهت افزایش سرمایه و راندمان کاری، ارتقا سطح خلاقیت در کسب و کار با شناخت نیاز بازار و برگزاری دوره‌های تخصصی با هدف ارتقا توانمندیهای فردی، گروهی و سازمانی از جمله اهداف و برنامه‌های کلینیک کسب و کار است.
پیش از این، گروه ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران، نخستین "مدرسه استعدادیابی و کارآفرینی" را با هدف شناسایی استعدادها و توانمندی‌های دانش آموزان، دانشجویان و سایر افراد جامعه، افزایش روحیه کارآفرینی، توانمندسازی و مهارت آموزی و توسعه شایستگی‌های افراد برای ورود و معرفی آنان به حوزه کسب و کار و کارآفرینی راه اندازی کرده است.

 

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید