ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شبکه‌های ملی تحول آموزش علوم پزشکی برای اولویت‌های ملی به زودی تشکیل می‌شود.
باقر لاریجانی گفت: اساسنامه شبکه های ملی تحول آموزش علوم پزشکی تدوین شده که این شبکه ها به عنوان هسته های علمی در زمینه ماموریت های ویژه واسپاری شده به مناطق آمایشی کشور، بسترهای گردآوری ظرفیت های تمامی نهادهای مرتبط و همچنین ایجاد حافظه سازمانی ارزشمندی در این زمینه ها را فراهم می نمایند.
وی با اشاره به اهمیت بحث ماموریت گرا شدن دانشگاهها، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در سخنان خود بر این موضوع تاکید داشتند و این تکلیف بالادستی در برنامه تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و در قالب مناطق آمایشی پیگیری شد.
لاریجانی اظهارداشت: هدف از تشکیل مناطق آمایشی کشور ایجاد هم افزایی در بین دانشگاه های علوم پزشکی و سایر نهادهای علمی مستقر در مناطق آمایشی برای دستیابی به توسعه علمی در منطقه است و طی سال های گذشته با تلاش های همکاران در مناطق آمایشی این هدف به خوبی پیگیری شده است.
وی افزود: بدین منظور اسناد بالادستی کشور رصد و تکالیف مرتبط با حوزه آموزش از این اسناد احصا گردید. سپس طی نشست های کارشناسی و اولویت بندی این تکالیف، طی ۲ مرحله حدود ۸۰ ماموریت ویژه به کلان مناطق آمایشی و دانشگاه های علوم پزشکی کشور واسپاری شد.
لاریجانی تاکید کرد: ماموریت های واسپاری شده به مناطق آمایشی جزو تکالیف ملی حوزه آموزش علوم پزشکی بوده و مناطق آمایشی به عنوان نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسئولیت پیگیری این ماموریت ها را در سطح ملی دارند و با اقدامات مناسبی که تاکنون در مناطق آمایشی صورت گرفته، لازم است ساز و کاری طراحی شود تا با ساختارمند کردن این شبکه ها، بسترهای ماندگاری و نهادینه کردن این تلاش ها در سطح کشور فراهم شود.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید