ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بیمارستان‌ها باید مستقل اداره شوند و وابستگی خود را به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران کاهش دهند.
عباسعلی کریمی گفت: شاید در زمینه تحقیقات و پژوهش در حوزه اطفال درجهان، در رتبه‌های کشور‌های پیشرفته نباشیم، اما گروه پزشکی اطفال از گروه‌های پرتلاش و کم توقع است که باید از آن‌ها تشکر کنیم.
وی ادامه داد: برجسته‌ترین مشکل این است که چرا حقوق کارکنان بیمارستان‌ها از جمله پزشک و پرستار، به موقع پرداخت نمی‌شود، مگر پول نداریم؟ بودجه وجود دارد، اما شرکای بدهکار طرح تحول سلامت، اقدام به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت نمی‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اجرای طرح تحول سلامت و تحولات حوزه بهداشت، درمان و آموزشی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، افزود: با وجود حمایت‌های رئیس جمهور و تلاش‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی طرح تحول سلامت به خوبی اجرا شد و لازم است که چالش‌ها و مشکلات آن که مربوط به شرکای این طرح است، به سرعت برطرف شود.
کریمی افزود: بیمارستان‌ها باید مسؤولیت بیشتری قبول کنند و مستقل شوند تا بتوانند از مشکلات فعلی عبور کنند و اداره خودشان را خود برعهده بگیرند و لازم است که وابستگی خود به دانشگاه را کاهش دهند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید