ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

سازمان تامین اجتماعی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی در استانهای اصفهان، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مرکزی و همدان استخدام مینماید.
بت نام در این آزمون منحصرا به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی از روز یکشنبه ۹۷/۶/۴ آغاز و لغایت روز سه شنبه مورخ ۹۷/۶/۱۳ پایان می پذیرد.
متقاضیان واجد شرایط میبایست به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه و پس از پرداخت مبلغ ششصد هزار ریال به عنوان هزینه ثبت نام به صورت الکترونیکی و با کارت های بانکی متصل به شبکه ی شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
مدارک ومستندات لازم:
با توجه به اینکه مدارک متقاضیان حسب نیاز سازمان پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون کتبی به میزان دو برابر مجوزهای استخدامی اخذ و بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.
مواد آزمون عبارتند از:
به هر یک از داوطلبان یک دفترچه عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی حسب مورد داده خواهد شد.
آزمون عمومی:
۱- ریاضیات و آمار مقدماتی ۲- زبان انگلیسی- عمومی ۳- زبان و ادبیات فارسی ۴- فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه I.C.D.L)
۵- معارف اسلامی ۶- شناخت تامین اجتماعی ۷- اطلاعات عمومی ۸- استعداد و هوش
* اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال های معارف اسلامی معاف هستند و امتیاز آن در سایر مواد آزمون عمومی توزیع خواهد شد.
آزمون تخصصی:
۱- در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم (بجز عنوان شغلی بهیار)، علاوه بر آزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه به شرح مفاد مندرج در این آگهی انجام خواهد شد.
۲- جهت پزشکان متخصص صرفا آزمون مصاحبه علمی برابر ضوابط ذیربط برگزار خواهد شد بنابراین، ثبت نام پزشکان متخصص حسب ضوابط و مجوزهای مندرج در این آگهی الزامی لیکن نیاز به شرکت در آزمون کتبی نمی باشد.
۳- سوالات آزمون تخصصی بر اساس رشته های شغلی طراحی می گردد و مواد (دروس) هریک از عناوین شغلی و جزئیات مربوطه در جدول شماره (۲) درج گردیده است.
تذکرات و نکات مهم درخصوص استخراج نتایج اولیه:
۱- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.
۲- استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اساس نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمنا امتیازات بومی و... برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.
۳- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند.
۴- داوطلبان در صورت قرار گرفتن در فهرست دو برابر مجوزهای استخدامی مکلفند مستندات و مدارک مورد نیاز را قبل از مصاحبه استخدامی که متعاقباً از سوی سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد، ارائه نمایند.
۵- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطل
زمان برگزاری آزمون روز جمعه ۱۳۹۷/۷/۲۰ می باشد.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان تامین اجتماعی مراجعه فرمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید