ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

دانشگاه علوم پزشکی جهرم در نظر دارد جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط با مدرک دکترای تخصصی علوم تشریح دعوت به عمل آورد.
از میان شرکت کنندگان یک نفر دکترای تخصصی علوم تشریح جذب خواهد شد.
شرایط اختصاصی:
۱- دارا بودن دانشنامه دکترای تخصصی در رشته علوم تشریح
تبصره : شرکت افراد مشغول به تحصیل در این دعوت به همکاری ممنوع می باشد.
۲- مطابقت داشتن رشته متقاضی با عنوان رشته درج شده در اگهی دعوت به همکاری
۳- داشتن حداقل ۲ مقاله چاپ شده در ISI که در آن داوطلب ، نفر اول یا نویسنده مسئول باشد، الزامی است. مقالاتی که بالاترین ایندکس آن ها در Emerging Sources Citation Index است، مشمول این بند نمی گردند.
لازم به توضیح است که جذب به صورت ضریب کا / تعهد خدمت است و دانشگاه هیچ گونه تعهدی نسبت به تبدیل وضعیت به پیمانی ندارد . ضمنا افراد در حال تحصیل مجاز به شرکت در این فراخوان نمی باشند
لازم به توضیح است که هیچگونه مدرکی پس از اتمام تاریخ اعلام شده دریافت نخواهد شد. لطفا داوطلبان، درخواست کتبی، رزومه (CV) به همراه مستندات مربوطه و حداقل دو توصیه نامه علمی تا تاریخ 98/03/31 به آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، واحد معاونت آموزشی دانشگاه ارسال نمایند.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • مهمان (reza)

    باسلام من مدرک زبان mhle نمره 34 گرفتم اخرین دوره. میخواستم ببینم موسسه معین راهی برای شرکت در آزمون دکتری تخصصی امسال من نداره؟ درضمن بسته بیوشیمی بالینی موسسه معین رو خریدم وخوب خوندم در آزمون دکتری دوهفته بعد هم شرکت هم کردم ولی مشکل مدرک زبان دارم که حتی شرکت هم نمیتونم بکنم تو آزمون وقتی که یکسال برا خوندن گذاشتم یعنی الکی بوده شما راهی ندارید برای شرکت در ازمون دکتری امسالم؟ هرچقدر پولش بشه پرداخت میکنم برای مدرک زبان

  • سلام
    متاسفانه هیچ راهی نداره

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید