ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌های علوم پزشکی و آزمون ویژه پزشکان متخصص اعلام شد.
داوطلبان می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش و با جستجوی پرونده و اطلاعات فردی از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در تاریخ ۳۰ آبان ۹۸ برگزار شد و داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به دانشگاه‌های ذیربط مراجعه کردند می‌توانند کارنامه نهایی خود را بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.
داوطلبان هر یک از دانشگاه‌ها / دانشکده‌های علوم پزشکی که کارنامه قبولی برای آن‌ها صادر شده است، باید از روز چهارشنبه ۲۱ خرداد از طریق مراجعه به سایت دانشگاه یا دانشکده مورد نظر، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب کنند.
استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی‌های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت بهداشت است.
داوطلبانی که در زمان‌های مشخص شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید