ورود

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز ورود *
مرا بخاطر داشته باش

ایجاد حساب کاربری

گزینه های * دار الزامی می باشند.
نام *
نام کاربری *
رمز ورود *
تائیدیه رمز ورود *
نشانی پست الکترونیک *
تائیدیه نشانی پست الکترونیک *

مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: تا دهم شهریور امسال دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سنجش درج و منتشر خواهد شد.
یارمحمد حسین‌بُر گفت: همه فارغ التحصیلان دانشگاهی که دارای شرایط مندرج در این دفترچه هستند می‌توانند برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کنند.
او، از متقاضیان خواست که در زمان اعلام شده به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاهی که دارای شرایط مندرج در این دفترچه هستند می‌توانند براساس طرح طبقه بندی مشاغل معلمان و نیاز آموزش و پرورش در مناطق مختلف، برای شرکت در این آزمون ثبت نام کنند.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون در دفترچه قید می‌شود، گفت : مطابق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان این آزمون بعد از گذراندن دوره یک ساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی، می‌توانند به عنوان همکار فرهنگی در اول مهرماه ۱۴۰۰ مشغول به کار شوند.
حسین‌بُر گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با سازمان برنامه و بودجه و سازمان اداری استخدامی کشور، امسال مجوزهای استخدامی خوبی برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بر اساس شاخص‌های سازمان اداری و استخدامی ، هم اکنون نزدیک به ۱۹۷ هزار معلم کمبود داریم و برای رفع این مشکل باید مدل نیروی انسانی خود را تغییر دهیم که در همین راستا در ستاد ساماندهی نیروی انسانی، مدل تامین نیروی با ۱۵ مولفه تهیه و مورد تایید وزیر آموزش و پررش نیز قرار گرفته که می‌تواند موجب کاهش مشکلات ما در این حوزه باشد.

لینک کوتاه

نظر خود را اضافه کنید.

0
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

اشتراک مطالب

Close

خبر را در کانال وشبکه های خود به اشتراک بگذارید